25.5.06

Jak jsem se stěhoval aneb létající matrace

V průběhu března jsem se rozhodl, že už bylo dost bydlení s veverkami v lese a že se musím někam přestěhovat, abych byl víc mezi lidmi (už jsem si poměrně vážně povídal sám se sebou). A tak jsem zavolal jednomu kámošovi, kterého znám přes J.R.a a domluvili jsme se, že bychom si mohli pronajmout nějaký dům. A tak Brandon, jak se ten kámoš jmenuje (stejně jako ten z BH 90210), sehnal pro nás barák a na Apríla už jsme se stěhovali.
Já jsem si na stěhování mých krámů půjčil z práce Chevrolet Silverado a požádal jsem Brandona o pomoc se stěhováním. Jako první várku jsme dali na korbu onoho náklaďáčku gauč s postelí a matrací. Zdálo se mi, že je ta matrace dost těžká (je přeci plná pružin ;-) a tak jsme ony věci na korbě nijak nepřivazovali, s tím, že stejně pojedeme pomalu, a že se nemůže nic stát.
Jenže jakmile jsme najeli na hlavní silnici, kde jsem nemohl jet úplně krokem (ok, přiznávám - měl jsem tam 50 m.p.h.), tak se na nějaké nerovnosti ta matrace uvolnila a hned vzápětí ji vztlak zvednul do vzduchu. Já jsem to všechno pozoroval ve zpětném zrcátku a zdálo se mi to tak trochu neskutečné, asi jako ve filmu. Auto, co jelo za námi, to asi čekalo, a tak si nechalo odstup a v protisměru naštěstí zrovna nic nejelo. Takže když se ona padesátikilová matrace vznesla a odletěla, tak naštěstí nikoho nezabila a do ničeho nenarazila, prostě jen přistála na kraji silnice a jen z půlky zasahovala do silničního pruhu. Nemohl jsem pochopitelně dupnout na brzdy, ale co nejrychleji jsem to obrátil, abychom ji rychle odstranili ze silnice. Naštěstí nás neviděli ani žádní policajti ani nikdo nezastavil, aby mi nadával, takže jsme ji rychle naložili a jeli dál. Ani matrace při dopadu neutrpěla žádné škody, takže jsem ji jen trochu oprášil a vesele ji používám dodnes (na čem myslíte, že vám toto píšu ;-)
Zbytek stěhování už dopadl bez "vzrůša", takže létající matrace byla jediným zážitkem, který stojí za zmínku. Jak jistě tušíte, byla to náhoda, že to tak dopadlo, ale protože se vlastně nic nestalo, tak jsem si to ani moc neuvědomoval. Prostě to bylo štěstí. V novém domě jsem se už od té doby pochopitelně zabydlel, no a vy, a pokud jste už tak neučinili, se zde můžete podívat, jak že vypadá ten můj novej "domov".

Mějte se a příště: Zážitky z výletu do Virginie.

2 Komentáøe:

Anonymous Anonymní napsal...

Máš tedy novou adresu? Sem s ní! Zdar Vojta.

11:16  
Blogger Marek napsal...

Z důvodu ochrany osobních údajů jsem svoji adresu tentokrát nepublikoval. Pokud mi chcete poslat pohled, nebo balík (nezapomeňte přibalit štangli salámu;), tak mi poslete email.
Mimochodem, občas vyzkoušejte hodit vaše jméno do googlu, mnohdy je to zajímavé počteníčko.

18:10  

Okomentovat

<< Hlavní stránka