27.3.05

Naposledy z Krymu

Část poslední - Simferopol

Jak jsem se minule zmínil, tento příspěvek píšu již z Prahy. Dlužím vám ještě nějaké fotografie, a tak jsem se rozhodl publikovat ještě jeden stručný příspěvek. Před svým odjezdem jsem podnikl dvě procházky Simferopolem s fotoaparátem v ruce.
První procházku jsem podnikl sám v neděli 13. března a chtěl jsem vám pomocí fotografií přiblížit, jak vypadá doprava v Simferopolu. Na fotografiích můžete vidět staré trolejbusy Škoda, "maršutky" (to jsou ony sběrné taxi) a vůbec ulice a parky Simferopolu.





Druhou procházku jsem podnikl za velice příjemného doprovodu dvou sester mého kolegy Ivana, který se mnou ochutnal ono "11. září". Táňa a Aňja (jak se ony sestry jmenovaly) se nabídly, že mě ještě před mým odjezdem trochu provedou Simferopolem, a tak jsem se musel hodně rychle uzdravit, abych to ještě stihl. Takovou příležitost bych si ale nenechal ujít, a i když byla ten den (v neděli 20. března) v Simferopolu velká zima (asi -5 stupňů), tak jsem vyrazil do Simferopolských ulic a udělal ještě pár posledních fotek.





V pondělí 21. března jsme s kolegama v práci měli malou rozlučku, a tak jsem ještě udělal pár fotek v kanceláři, pár fotek také udělali moji kolegové, ale protože jsme trochu popíjeli pivo (české i ukrajinské), tak výsledné fotografie za moc nestojí.





Naopak fotografie z mého letu zpět do ČR se myslím docela povedly, tak vám doporučuji trochu si je prohlédnout. Najdete tam například fotografii Vysokých Tater z výšky několika kilometrů.





Ti z vás, kteří nesledovali můj zápisník pravidelně, se můžou podívat na všechny fotografie z Krymu na následující adrese - http://www.radonsky.com/photo/crimea/index.html





Nakonec bych vám chtěl ještě ukázat (pro lepší orientaci), kde že to ten Krym je a kde se na něm nachází různá místa, o kterých jsem psal.





Můžete se těšit na další zápisky v mém cestovatelském deníku. Asi za 14 dní napíšu znovu, tentokrát z USA. Proti Ukrajině to jistě bude nuda, ale uvidíme, třeba i tam zažiju nějaká zajímavá dobrodružtví. Že bych se opět pokusil propašovat nůž na palubu letadla do New Yorku? Uvidíme.