13.9.05

Nová adresa

Po třech měsících jsem se na přelomu srpna a září opět přestěhoval do domu mého kolegy Michaela, takže kdybyste mi opět někdo chtěl poslat "čumkartu" nebo balík se salámem, tak tak můžete učinit na následující adresu:

(pozn. adresu jsem odstranil z duvodu ochrany osobnich udaju. Marek)

Toto je adresa v tzv. standardním formátu, takže když to napíšete přesně takhle, tak to dojde super rychle (jinak to ale dojde dříve nebo později i tak, takže je to jedno).
Pokud byste chtěli vidět na mapě, kde že to vlastně je, tak se podívejte na Google Maps. Pokud by vás naopak zajímalo, jak že ten dům vypadá, tak se podívejte na fotky, které jsem pořídil, když jsem se u Michaela ubytoval po svém příjezdu. Rozdíl oproti jaru je ten, že tu teď Michael téměř vůbec není, protože bydlí u své drahé Ariel. A tak mám aspoň tento "malej" domeček sám pro sebe. Bohužel to není ale úplně blízko do práce, jak se můžete přesvědčit na další mapě, takže při současných cenách benzínu (3USD/gallon) mě ono cestování vyjde poměrně draho. Pořád je to ale pro mě nejlevnější způsob bydlení, který se tu dá sehnat, takže si nestěžuju.

Nakonec vám posílám ještě jednu žábu, která se mi usadila na okně a pozorovala mě, když jsem se stěhoval. Asi chtěla vědet, kdo že to je ten novej soused.





V následujících dnech se vám pokusím poslat nějaké čtení a fotky z cesty na Floridu, tak se těšte a občas se sem koukněte. Slibuji, že bude na co.

Zatím ahoj!

Marek

1 Komentáøe:

Anonymous Anonymní napsal...

Zdar Maro, tak s tim cestovanim do prace jsi me dostal. 17 mil pri vasi cene benzinu te vyjde na cca 2-3 USD v pomeru k tamnim platum se limitne blizi nule. Pro tvou informaci - tady stoji benzin pomalu 2x tolik co u vas - 35Kc/litr.
Jinak house mas peknej :-)
Zatim cus,
Z.

08:49  

Okomentovat

<< Hlavní stránka