22.8.05

Párty, párty a zase párty

Ano, je to tak. Posledních pár víkendů jsem v sobotu večer nedělal nic jiného, než že jsem oslavoval. Pokaždé to bylo trochu něco jiného. Před čtrnácti dny to byla vzpomínková párty na 80. léta organizovaná v domě jedné kamarádky mé kolegyně Ariel. J.R. se na tu párty oblékl tak stylově, že vyhrál v soutěži o nejlepší dobový ohoz. Hlavně jeho paruka vzbudila velký zájem, takže se na párty objevily různé "máničky", jak se můžetr sami přesvědčit na fotkách.



O týden později jsme s JRem vyrazili na "pánskou jízdu" na chatu u jezera Hyco (což je asi hodinu jízdy z Raleigh), kde se jeden JRův kámoš - Brett - loučil před dlouhou cestou do zahraničí. Chystá se totiž s přítelkyní na rok na Nový Zéland, a tak to musel trochu zapít. Myslím že vám těch pár fotek řekne vše.



No a nakonec jsme tento víkend s opět s JRem vyrazili do města Wilmington, které už jiste znáte z mého vyprávění. Jeli jsme tam trochu oslavit JRovi 25té narozeniny, a prostě si ještě trochu užít léto a plážovou atmosféru. Spali jsme opět ve stanu, kde ovšem bylo takové vedro, že se moc spát nedalo. Byli jsme také moc líní pořídit nějaké obrázky, tak vám bude muset stačit ujištění, že jsme si to pěkně užili.
A tak jsem teď kromě únavy taky pěkně spálenej, neboť jsme tam měli 37°C ve stínu + 80% vlhkost, prostě paráda. Takže mi doufám prominete, že ten můj dnešní zápisek do deníčku nebude moc dlouhej a spisovnej a prostě bezvadnej.

Mějte se pěkně a zase někdy příště...

M.