21.6.05

Fotografie z automobilových závodů

Posledně jsem vám slíbil obrázky z automobilových závodů, které jsem navštívil minulou neděli. Na závody historických vozidel na dráhu do sousedního státu Virginia mě pozvali JD (alias Johnaton) a Michael. Michaelova účast však nebyla jistá, protože měl poprvé od mého příjezdu volný kvartýr (rozuměj beze mě), a tak se ho chystal patřičně využít. Na závodech se ale nakonec on i Ariel, takže jsme se tam sešli v docela slušném počtu.
Já jsem se ale pro jistotu přidal k Jonathonovi, jeho otci a ještě jednomu kámošovi, protože u nich bylo jisté, že na závody pojedou. Závodní dráha, na kterou jsme razili, je vzdálená asi hodinu a půl od Raleigh směrem na sever u malého městečka Alton, VA.
Ten den bylo střídavě zataženo a střídavě takové vedro, že jsem si tam pěkně připálil svojí vlasy nepříliš pokrytou hlavu. Nicméně se mi podařilo udělat i pár docela pěkných fotek. Takže i když nejste fandové motorových vozidel, něco zajímavého tam určitě najdete.



Kdyby se vám (náhodou) nelíbily moje fotografie, můžete se podívat na nějaké další na oficiální stránky oné závodní dráhy.
Johnatonův otec měl na závodech jednoho známého, který se přímo účastnil závodů, a tak jsme byli nejprve okouknout jeho přípravu na start a pak sledovali jeho zápas s ostatními vozy. Jeho žlutý Triumph s číslem 38 sice nevyhrál, ale to nevadilo, protože pro většinu účastníků byl úspěch, že vůbec dojeli do cíle (viz. foto).
Pro dnešek toho pro vás víc nemám, ale příště vám přinesu nějaké fotografie a čtení o prostředí, ve kterém teď žiju – tj. o Raleigh, Cary, Severní Karolíně atd., neboť jsem vám to tu ještě moc nepopsal. Takže se zatím mějte fajně, a když si někdo najdete chvilku, šoupněte mi do mailu na oplátku nějakou fotku z vašeho okolí.

Čauky douky.