24.6.05

Doplnění fotografií z Carolina Beach

Těm z vás, kteří čtete můj zápisník pečlivě, jistě nemusím připomínat onen dobrodružný víkend, kdy jsme s J.R.em vyrazili do Wilmingtonu (pokud jste to náhodou nečetli, tak vám to rozhodně doporučuju: Víkend ve Wilmingtonu a Memorial Day).
Téměř po měsíci jsem doplnil galerii fotografií z tohoto výletu o pár snímků, které mi zaslal J.R. Mimochodem, taky udělal jen pár snímků. Za zmínku stojí hlavně ty na konci, kdy jsem se já snažil za 30ti stupňového vedra a 100% vlhkosti vyměnit kolo u svého auta a on mě u toho fotografoval. Že jsem se u toho pěkně zapotil vám asi nemusím vyprávět, zvlášť když to kolo nešlo vůbec sundat. Nakonec se to podařilo, ale to už asi J.R. neměl sílu fotit. Takže tady je opět celá galerie:



Zatím ahoj a těšte se na další dobrodružství!