2.5.05

Další fotografie

Omlouvám se všem, že nějak nestíhám psát do zápisníku, ale nějak není na psaní čas. Asi až budu bydlet sám, tak budu mít víc času, abych dostál svým slibům a napsal vám nějaké zajímavosti o rozdílech kultur atd. Nicméně vám teď posílám alespoň pár fotek, abyste se mohli podívat, jak jsem zde oslavil svůj svátek a čarodějnice.
Protože tu jmeniny nemají, tak jsem musel nejprve všem okolo vysvětlit, co to vlasně svátek je a naznačil jsem jim nenápadně, že bych mohl dostat nějaké dary, či že bychom to mohli alespoň nějak oslavit. A tak moje kolegyně Ariel navrhla, že bychom se mohli jít trochu projít a pak to trochu zajíst a zapít (na její účet). Abych to uvedl na pravou míru, pozvala hlavně Michaela a mě tak trochu navíc. Michael a Ariel jsou totiž zrovna do sebe krásně zamilovaní, takže jsem jim tak trochu dělal křena. Nicméně to nebylo tak špatný, jak se můžete přesvědčit zde:



Ariel má české předky a jmenuje se příjmením Kocourek ;-) U nás by tedy byla "Kocourková", ale angličtina jména neskloňuje, takže je to prostě "Kocourek". Díky jejímu původu je Michael děsně zvědavej na nejrůznější český tradice, kterýma pak Ariel oslňuje. Tak například jsme strávili celou sobotu hledáním rozkvetlé třešně, aby pod ní mohl Ariel 1. máje políbit, jako aby byla po celý rok milována a nezůstala na ocet. Dělá se to kvůli tomu, ne?
No mě každopádně víc zajímá jiná tradice a tou je pálení čarodějnic. Původně jsme chtěli udělat u nás "v lese" táborák a spálit na něm nějaké koště, ale zrovna 30. dubna docela vydatně zapršelo, takže z ohně sešlo. Nicméně jsme se rozhodli, že si stejně uděláme takovej malej "českej večer" a že pozveme pár lidí na pravej guláš s knedlíkem. Pracně jsem přeložil všechny ingredience, přepočítal gramy na libry a litry na ounce a mohli jsme vyrazit na nákup.
Michael naštěstí umí vařit, a já vím, jak to vypadá a chutná, takže se nám výsledek docela povedl (hlavně knedlík!), i když chuť nebyla úplně přesná. Přeci jen ještě nevím, kolik papriky a kdy a kam přihodit, aby to chutnalo správně česky a né třeba maďarsky. Náš guláš chutnal trochu mexicky (příliš pálil), ale vypadal česky, jak se můžete sami podívat na následujících fotografiích.



Ty lidi na obrázcích jsou Michael, jeho kámoš J.D., můj kámoš J.R. a JRův kámoš Eric. Ariel bohužel nemohla přijít, tak to byla pouze pánská jízda. No nic, snad to vyjde příště...

...mějte se!

1 Komentáøe:

Anonymous Anonymní napsal...

Ahojky, musím říct, že se mi tvoje zápisky velmi líbí, jen tak dál. O fotkách se ani nezmiňuju; fotil jsi vždycky skvěle.
Dokonce už jsem si nastavil i RSS kanál, abych byl up-to-date ;-)

P.S. Pod třešní se má ta haluz ohnout a políbit, aby nevyschla ;-)

09:12  

Okomentovat

<< Hlavní stránka